Frihet?



Godmorgon, Torsdag.

Vaknade med ångest från gårdagens okontrollerade handlande. Det är ett jävla helvete och jag verkligen känner att jag måste ta kontrollen över detta. Kontroll över kontrollen. Does it make sense!? Oh no. Jag tror att det faktiskt är så illa att det behövs en drastisk förändring av min livssituation för att även detta ska bli bättre...
Min kropp är svullen idag. Lite som vanligt i denna okontrollerade värld. Ahja. Jag hoppas att den mår bättre efter BodyPump-passet ikväll! Jag hoppas också att den mår lite bättre efter min Quinoasallad som serveras med prinskorv denna torsdag till ära. Det kanske är det som kallas vardagslyx? Ja, Quinoasallad med prinskorv, alltså.

Förutom träningen ikväll så kommer dagen innehålla följande:
- PLUGG!
- Städning
- Matlagning
- Telefonsamtal
- Planerande inför sommarens besök på Hultsfredsfestivalen

Ja, det var väl det som jag kunde komma på såhär på rak arm.

Jag känner mig fångad i detta hus. I detta rum. Som en fågel utan vingar.
Om jag inte såg ljuset i tunneln så skulle jag gå sönder och förtvina.
Idag hade jag fått ett mail 07.21. Ett mail som, om jag har turen på min sida, i slutändan kan ge mig min frihet tillbaka. Frihet är fint som snus och något som jag saknar förbannat mycket.
Jag håller min tumme.


Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på gumman! Det kommer ordna sig! Snart snart!

Men jag vet att det är tufft nu!

Håller tummarna för dig!

Kramar

2009-06-04 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback