Goda dagars magi.

Helgen i Karlstad var hur bra som helst!
Fina människor, god mat och mycket öl. Samt flera timmar på stranden igår, med volleyboll och häng.
Man kan ha det sämre.

Att jag idag mår som förväntat, dvs. sliten som ett as, och är svälld i hela kroppen och ser misshandlad ut på vänsterarmen... Det är något som jag försöker blunda för. Men det jag blundar mest för är något helt annat. Ett osund förhållningssätt, men det är inget som jag kan eller vill prata med någon om. Det bearbetar jag i tystnad och pratar om det när jag känner att jag kan och med de jag kan. Ångesten är dock något som jag önskar att jag slapp.

Förutom ovanstående parantes så är livet fantastiskt och jag glädjer mig så för varje stund, var minut, var sekund.

Nu ska jag ta mig ut i solen en sväng. Svälla lite mer i kroppen.... Puh!


Later.


PS. Jag hoppas på ett spännande möte på onsdag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback