Godmorgon, sömniga tisdag.

SOL utanför mitt fönster. Jihaa!
Jag vet dock inte om det är varmt eller inte. Jag har nämligen inte rört mig många millimeter sen jag vaknade.
Jag förstår inte riktigt det här med att jag måste vakna så himla tidigt. Man kan ju verkligen fråga sig vad det ska vara bra för! Antagligen något. Dock har jag väldigt svårt att se vad genom mina trötta ögon.

Jag har så himla mycket att göra idag. Men ännu tänkte jag inte kicka igång dagen. Det är på tok för tidigt för detta!
Jag ska pausa med några Sex and the City-avsnitt. Sedan ska jag börja på min lista. Min långa lista av måsten. Jag gillar inte sådana listor. Därför tänkte jag att jag skulle göra något åt den så fort som möjligt, så jag blir av med den sen. Det är väl ändå en bra tanke?!


Tänkvärt:
"Du drar till dig det du ger, så se till att ge det du själv vill ha" :)



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback