Godmorgon, söndagsångest.

Ja, fy fan.
Vaknade genomsvettig med världens söndagsångest.
Magen är fortfarande svullen, men numer som en stenhård och välpumpad volleyboll.
Som om inte detta vore nog så är även resten av min kropp svullen.
Ja, men vad trevligt.
Jag har alltid velat känna mig som en Michellin-gubbe. Vilken tur att jag får chansen!
Läkaren i morgon var det ja. Det känns som att det är något som inte är riktigt bra när man inte kan stänga sina byxor för att magen är så svullen.... Aj aj.

Dessutom ångest över tentan.
Kul söndag. Verkligen kul söndag.


Ahja.
Nu måste jag göra mig i ordning för vandringen med Matilda och Anders.
Tror även att mormor och morfar hänkar på, nice!
Jag undrar i mitt stilla sinna om man kan gå bort en svullen mage och kropp?
Hey, det lär jag få svar på inom kort!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback