Lördag.

Idag unnade jag mig att sova länge.
Hade ställt klockan på 08.00, men efter att magen tvingat mig upp på toa ett antal gånger och verkligen ger sig till känna + att jag sov så fruktansvärt lite och dåligt natten mellan torsdag och fredag, så beslutade jag mig för att sova vidare.
Har även ställt in dagen på stranden. Jag orkar inte... Mest pga. magen, men också för att min kropp behöver vila lite från solen. Huden på ryggen stramar lite... Jag är inte röd, men jag är försiktig och vill inte vara dum mot min hud.

Jag vill ta en springtur, men jag tror inte att jag pallar det i värmen. Kanske blir en powerwalk.
Ja, om magen pallar det förstås. Jag vet inte riktigt vad det är med den....
Men efter mitt försök till tvärtom beteende, som innebar att äta det jag ville - frukost, lunch och middag, med innehåll av en hel del gluten så blev den svälld som en ballong igen. Stenhård och jätteöm. Vilket är något som jag lyckats ta ner lite, men som är tillbaka igen. Problemet med toa är tillbaka igen också.
Ja, men vad bra. Tillbaka på ruta ett då kan man säga. Jag blir så trött.

Vad ska jag göra? Vad händer med min kropp egentligen? Vad är felet?


Ikväll blir det fest i Örebro. Det ska bli fint att träffa han den där som alltid får mig att skratta.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback