Måndag 8 juni 2009.

Måndag och ny vecka.
Samma status dock, men jag försöker blunda för det.
Kl. 08.00 mötte jag upp Krikken på det vanliga stället för en långprommo. Det var fint att komma ut lite och se dagen vakna och bara hänga med någon som vet, utan att man behöver säga något.

Snackade med en tant på vårdcentralen idag, men hon var dum. Det enda hon sa var att jag skulle prova receptfria läkemedel och prova att ta bort mjölk. Vad i helvete! Jag blir så förbannad..
Ahja. Är väl inget jag kan göra åt saken, så jag får väl åka förbi apoteket och köpa några receptfria läkemedel. Känns väl sådär att exprimentera fritt. Men vad ska jag göra då?
Man kan inte tänka så, men man hoppas ju lite att det ska visa sig vara något allvarligt när jag väl får komma till en läkare. För jag tycker att hennes bemötande var fruktansvärt dåligt! Suck.

Ahja.
Tanken var att jag nu skulle sitta på biblioteket på stan och plugga... Men jag fastnade visst lite framför datorn. Hm... Inget ovanligt kanske? Eh... Men jag ska bara duscha och sen slänga mig iväg.

Jag kanske borde ta bort både mjölk och gluten och leva på luft? Kanske var det det som tanten på vårdcentralen menade. Jag börjar nästan tro det.
Dock är det ganska svårt att leva på luft. Kärlek är dock något som man kan leva på.

Come give me love.


Later.

Kommentarer
Postat av: Emma K

Jag har lika känslig mage som dig. O vet hur onda de är på vc. de tror att man är helt pucko som ej har normalmage. men vad är normalt då? iaf, jag kan ej äta röttkött längre, så jag har tagt bort allt rött. o äter bara vitt som kyckling,fisk o quorn/tofu. funkar bra.

med laktosen, så prova låglaktos mjölk/fil/yoghurt/smör först innan du tar bort det helt. Men soyamjölk/havredryck är gott, brukar köra med det några gnger i månaden. testa. jag hoppas det löser sig mia. men du vet, hade ju samma som du haft/har med att jobba borta etc..ja du vet. så fattar hur det är med omst'llning nu. men du fixar det babe.

vi hörs.

x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback