Mikrobiologisk förorening.

Dricksvattnet i Karlskoga lider av en mikrobiologisk förorening, vilket betyder kokningsrekomendation.
Jaha. Men vad bra. Speciellt bra är det att jag har druckigt 1 ½ liter vatten idag. Verkligen härligt!

Dessutom dödar min mage mig.
Jag misstänker gluten. Kanske påverkar den mikrobiologiska bakterien magen också?
Men jag tror mest att det är pga gluten som jag har så ont att jag inte riktigt kan stå upp. Har legat i min säng de senaste två timmarna. Innan jag kom hem och kunde lägga mig var jag ute och gick och jag höll helt seriöst på att sätta mig på marken och gråta. För det gjorde så jävla ont och jag trodde inte jag skulle ta mig hem.
Fy fabian.

Men nu vet jag att jag måste hålla mig borta från sånt som jag inte tål. Nu ska vi bara se om karaktären fattar det också. Fast nu borde den göra det, med tanke på hur jag mår.
Men med tanke på hur ologisk man är ibland, så skulle jag inte bli förvånad om denna handling återkommer. But I hope not!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback