Mitt hjärta brinner, när kärlek vinner.

De som inte sett Australia borde se den. NU.
Fin film.


Tillbaka i Karlstad efter underbara dagar där.
Inte lika underbart här dock.
Jag känner ångesten och paniken så fort jag kommer hit.
Dåliga vanor och förhållningssätt blir otroligt förstärkta.
Jag mår fruktansvärt dåligt av det och vill inte tänka på det egentligen. Men det är det enda som rymms i mina tankar och tar upp all min tid. Eller ja. Kanske inte riktigt, men det känns så. För det är det som min värld kretsar runt just nu.
Men jag har hört att man  måste ha något att kontrollera i svåra stunder.....
Jag skulle dock önska att jag valde något annat och att den eftersträvade kontrollen faktiskt innebar kontroll också. Och inte något som känns som ett måste.

På fredag ska jag ringa till läkaren. Jag har fortfarande problem med magen..... suck. Den verkar inte vilja bli bra, vilket är väldigt jobbigt. Det tär på mitt psyke något otroligt. Dessutom har fröken fräken vid 25års ålder dragit på sig en allergi. Vad trevligt. Jag tror att det är gräs. Jag tänkte kolla det när jag ändå är hos farbror doktorn. Kan vara bra att veta vad det är. Det är i alla fall vad jag har hört, men jag vet inte.

Ahja.
Det är väl dags att ta med ångesten och krypa till kojs.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback