Solig måndag.

Jag har haft en bra dag!
Många skratt blev det på min och Malins tripp till Örebro. Fint!
Jag shoppade loss på en flaska med vatten. Det var allt.
Känns ganska bra. Jag var inte ens sugen på att shoppa.
Malin handlade desto mer, hehe.

Det har dessutom varit väldigt fint väder. Soligt och varmt, men inte för varmt. Utan lagom.
I morgon hoppas jag dock att det blir varmare, för då ska jag till stranden mellan mitt möte och besöket hos min morbror. Fy tusan så nice!
Sen sticker jag till antagligen till Karlstad redan i morgon kväll, vilket känns väldigt skönt!
Ska bli kul att träffa Krikken igen och så behöver jag inte gå upp lika tidigt på onsdag för mitt möte kl. 10.00. Sweet.
På onsdag ska jag nog träffa Malin ifrån Branäs också. Shit så längesedan det var jag såg henne! Det vore galet kul att ses faktiskt, hon är så go :)
Koriander på onsdag kväll. Fint som snus!


Jag borde verkligen sluta göra plats i mitt liv för människor som inte vill ha platsen. Som inte vill vara en del och inte vill ge mig samma sak tillbaka. Det är dock svårt och gör ont att inse när någon inte vill, som man själv vill ge plats. Men så är livet och det måste fortsätta. Speciellt efter att ha försökt gång på gång, med besvikelse som resultat.
Att jag aldrig lär mig. Jag blir bara sårad....
Suck.

Idag har jag i alla fall haft kontroll på hjärnans demoner.
Eller jag kanske ska skriva hittills, eftersom dagen inte är slut ännu......
Jag försöker vara stark. Starkare än demonen.
Jag hoppas kunna kväva den inom kort.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback