Söndag 20090621.

Dagen har hittills innehållit följande aktiviteter:
- Handla på coop
- Laga mat och bjuda mamma, pappa, mormor och morfar. (Det räckte även till 6 STORA matlådor)
- Diska efter mat
- Till förrådet på BodaBorg och lämna två kartonger + hämta stövlar och viktig pärm och lite annat skit
- Prommo från BodaBorg (ca 9 km)

Och nu ropade mamma och frågade om jag vill med och titta på andra halvlek av Matildas match. Och det tänkte jag göra, för jag har inte direkt något viktigare för mig. Inte just nu i alla fall.
Jag har ångest och lite panik. Dels över mitt moment of weakness som inträffade i samband med diskandet, men också över en del andra saker, så som: jobb, plugg, pengar, bostad...... och en till sak. Men den håller jag för mig själv, för just nu är det inget jag vill ventilera här. Jag kanske skulle behöva göra det egentligen, men inte nu. Inte än. Nej.

I morgon är det måndag och en ny vecka med nya möjligheter. Jag hoppas det kommer bli en bättre vecka än föregående. Den har i alla fall bra förutsättningar för att lyckas.


Måste kila.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback