Trött.

Nu är jag trött.
Därför ska jag sova alldeles strax. Ska bara vänta på att diskmaskinen ska bli klar.
Jag har haft en trevlig kväll!

Nu har jag dock världens ÅNGEST.
Och det är inte trevligt.
Dåliga beteendet tog återigen överhanden över mig och min kropp. Inte okej.
Dessutom är min mage svullen som en ballong. Stenhård.
På måndag är det jag som ringer läkaren! Och därmed basta!

I morgon fm ska jag ut och vandra med Matilda och Anders.
Sen blir det plugg för hela slanten.
Jag är fruktansvärt omotiverad, men jag MÅSTE klara denna tentan!
Bara att kämpa på.... Ett steg närmare examen! Den lurar ju liksom bakom hörnet nu... Vore nice att nå dit, så man kan släppa det sen!


Dags att återigen ta med sig ångesten och krypa till kojs.
Godnatt.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback