20090311

Branäs-bubblan börjar kännas lite trist.
Eller nej. Inte trist, men det känns som att jag börjar kunna detta för denna gången nu.
Jag har dock hur roligt som helst, men verkligheten knackar liksom på dörren nu.
5 veckor kvar.
Vad ska bruden göra sen?
I don't know!
Hjälp!?

Jag funderar dock på att göra ytterligare en säsong här uppe.
Just nu klingar det väldigt bra i mina öron. Men får se hur det känns framöver..

Börjar jobba kl. 15.00 idag. Hittills har jag hunnit söka några jobb och varit ute och sprungit. Nice!
Fastnade tyvärr i gamla tankar och ledsamhet en sväng... Men det känns bättre nu efter att jag varit ute och sprungit av mig lite. Ska ta mig lite mat och sen hoppa in i duschen innan det är dags för jobb.

För övrigt så var brädåkningen i Trysil helt underbar igår!
Och jag har bestämt mig för att springa Tjejmilen i augusti. Life is good.


Underbara, underbara vintervärld. Offpiståkning i Branäs.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback