Fredag.

Jag verkar ha hamnat i någon form av liten ledsamhetskurva just nu.
Känner mig glad, men ändå ledsen. Vilket jag personligen tycker är en väldigt konstig känsla...
Men jag antar det beror på en rad olika saker. Till största del dessa: Ledsamma tankar från förr och att jag inte vet vad jag ska göra om fem veckor. Inte så konstigt att det tär på mig.

Men jag försöker att be strong. Och egentligen så har jag inga problem att se det positiva i allt också.
Men just nu känner jag inte för att skriva ner det positiva, utan jag känner bara lite för att klaga.
Det är okej. Man får klaga när saker och ting tynger en.

Jag lyssnar på John Mayer och ska snart ta en prommo.
Idag är jag ledig och ska spendera dagen med att söka jobb, gå på after ski och sedan äta pizza med finaste Åsa ikväll. Kanske blir utgång, eller så stannar jag hemma ikväll och bara hänger med mig själv och en skön rulle. (Det sista alternativet lockar verkligen just nu!)

Life is good, mina vänner.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback