Godmorgon Fredag.

Jag är vaken och på ett strålande humör!
Trots mulet väder utanför mitt fönster och dagens stundande jobb med någon som kan vara en av de jobbigaste personerna jag någonsin träffat. Jag har sovit väldigt skönt och känner mig utvilad, underbart!

Efter jobbet (slutar 13.30) så ska jag ta en prommo hem. Det är ca 1 mil och jag tycker att det är en alldeles lagomt lång prommis. Tar ungefär 1 timme och 45 min. Ska förbi Konsum innan jag landar hemma. Där ska jag införskaffa: vaniljglass, kiwi, äpple och lite naturgodis. Väl hemma ska jag skriva jobbansökningar och även skicka iväg några. Allt detta innan jag ikväll ska mysa med fruktsallad, naturgodis och film.
Jag ser fram emot en skön fredag!

Nu måste jag göra mig i ordning för jobb.


Later, sunshines.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback