Onsdag - 20090325

Godmorgon världen.

Igår hade jag en helt underbar dag!
Längdskidor är ju helt fantastiskt underbart. Över myrar och igenom djupaste skog.... ojoj.
Jag är fast!

Ska ut och åka en mil idag igen. Helt galet bra!
Dock inte riktigt lika bra väder idag, men vem bryr sig. Upplevelsen är det viktiga, inte vädret.

Det verkar som att det blir dyrt för mig inför nästa säsong, haha!
Ska införskaffa längdutrustning (skidor, stavar, pjäxor), pjäxor (slalom), ny hjälm + goggles (från poc helst!) och nya snowboard/slalomkläder. Hehe, galet roligt! MEN. Jag har ju en förkärlek för märken, färg, form och funktion. Så därför kommer detta inte bli en billig historia....
Men, det är väl så. Inte direkt de billiga sporterna som jag valt att hålla på med.. Ahja. Pengar är papper!


Till sommaren ska jag införskaffa: vandringskängor, fjällräven byxor, sovsäck (dun) och en bra, stor ryggsäck. Det är det viktigaste för kajakpaddling och fjällvandring. (Jag förutsätter här att mitt sällskap står för tältet, haha!)

Nej, nu måste jag UT!
Ska till Konsum och handla mat. Jag har hört att man behöver det för att överleva. Så det är bara att gilla läget.
Sen blir det våfflor på toppstugan (det är ju våffeldagen!) och sen längdskidåkning!

Life is good.


Sjukt nöjd tjej! :)

Later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin bild bruden =)

2009-03-25 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback