Söndag 29.03.09

Jag är vaken och redo för en ny dag. Typ.
Kan inte påstå att jag är speciellt pigg eller speciellt sugen på att jobba 13-22.30. Jag förbannar den som kom på det passet! Mördarpasset kallar jag det. Ja, fy fan. Kul att jag är den som har haft flest sådana pass på hela säsongen.... Vad vill min chef mig, undrar jag i mitt stilla sinne!? Ahja. Så kan det vara. Inget att göra åt, utan bara att hänga i. Så att säga.

Jag ska i alla fall börja dagen med att titta på två sex and the city-avsnitt. Sedan ska jag ta en kort powerwalk och efter det ska jag laga massa mat, så att jag får många matlådor. Matlådor is the shit! :)

I morgon efter jobbet ska jag ut och åka längd igen. Jag är så himla taggad på längd, alltså! Ska nog åka en mil igen, why not liksom? Efter det ska jag nog träna lite på Ryss-gymmet som finns för personalen på anläggningen och efter det ska min avdelning, repan (receptionen) och ekonomin på skotersafari. Det ser jag verkligen fram emot! Att köra skoter är något som jag har velat göra väldigt länge, men som aldrig har blivit av. Jag längtar!


Annars är jag en smula uttråkad faktiskt. Blaj.
Ahja. Det är tre veckor kvar och jag får försöka njuta av tiden då jag faktiskt vet vad jag ska göra. Efter det kommer jag leva i en dimma av frågetecken.....
Dessutom blir det Stöten på onsdag och sen tors-fre kommer min Malin hit!
That makes me happy!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback