Söndag.


Fint som snus för ett par veckor sedan i Branäs. Snowboardåkning i skymningen.


Banglamamman fick sig några öl igår och slapp köra.
Det var nice.
Blev dock en tidig kväll. Jag fick en del dåliga nyheter, som egentligen inte gör något, och blev off och ville hem.
Det som stör mig är att det har blivit ett litet missförstånd, och att det tros saker som inte stämmer.
Men ahja. Jag orkar inte lägga min tid och energi att tänka på det.

Jag längtar hem.
Fyra veckor kvar, vilket inte alls är mycket. Men just nu vill jag bara hem. Hem till min familj, mina vänner och mina katter. För fy tusan vad jag saknar dem allihop!
Men. Jag måste, hang in there.

Later, dudes.

Kommentarer
Postat av: Carro

Snaart snaart kommer du hem! Fy tusan vad jag saknar dig!

2009-03-22 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback