Underbara vår-vinter väder.

Jag vaknade av att solstrålarna kittlade mig i ögonen. Hur fint är inte det?!
Jag blir så lycklig av att vakna på det sättet!

Jag ska hoppa upp ur sängen nu och käka lite frukost innan jag beger mig ut i längdspåret. Jag blev så himla sugen på att åka längd, så därför blir det det idag på min lediga dag. Och jag ska inte åka kort heller - milen here I come! :)
Får väl se om jag tycker att detta var en lika bra idé när jag tagit mig runt, haha.


Snackades med två av mina bästa igår - Malin och Carro.
Himla fint. Det är tur att telefoner finns, annars hade jag nog åkt hem. För fy tusan vad jag längtar hem alltså!
Som sagt. Jag har inte tråkigt här, har väldigt roligt, men vissa stunder känns det bara som att allt är samma sak och bara rullar på. Och det är inte riktigt min kopp te, om man säger så!

Ahja. Nu ska jag göra mig redo för dagen.
Underbart!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback