04.15.

Min klocka står på 04.15. Gäsp.
Vad jag gör uppe nu kan ju verkligen diskuteras, men jag kan inte sova.

Jag har trasslat mig in i en situation som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur.
För om sanningen ska fram så vill jag inte ta mig ur den.
Ja, jävlar.
Om man inte redan har problem så ser man fan till att skaffa sig!

Men det är väl lite Fröken Mary i ett nötskal.
Åh, typiskt!


För övrigt så har jag haft en riktigt bra söndag.
Startade dagen med Korpens tipspromenad med mormor och morfar. Sedan lagade jag och mamma förjävla god mat och jag bakade en hallon/blåbärspaj och så kom mormor och morfar hit och fikade. Jag fick också en skymt av morbror Stefan, vilket jag gillade väldigt mycket. Kvällen spenderade jag på långprommo med Malin och sedan häng i hennes soffa, fint som snus.

Veckan som ligger framför oss nu kan bli riktigt bra och intressant för mig.
Jag måste bara försöka få någon ordning på vad jag ska göra med det här trasslet som ger mig en smula ångest.
Ja, är det inte det ena så är det fan det andra!
Men i det här fallet så får jag faktiskt skylla mig själv.. Flera gånger om.

Något som också ger mig ångest är bristen på pengar.
Helt seriöst. Jag var sjuk och borta från min praktik i tre dagar förra månaden. Vilket innebär att jag fick ca. 1000 kr mindre utbetalt nu av försäkringskassan. 2500 kr får jag. Och det ska jag klara mig på!?
Vad i helvete.
Ibland är samhället verkligen inte vad det borde vara... Det är kul. Nästan jämt.

Fröken Mary - En rik uteliggare i en värld full av tvivel.


Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad änder? Hoppas att allt löser sig så du slipper ha oflyt och allt annat piss.

Håll ut. det fixar sig, ok?

2009-11-09 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback