Att göra slut med s.k. vänner.

Jag är trött på att göra plats i mitt liv för människor som inte vill ha den.
Jag blir bara så himla ledsen och besviken. Känns som att jag inte betyder någonting för de personerna.... Eller kanske att jag betyder något när de behöver mig. Fy! Detta är inte okej.
Därför gör jag slut med dessa s.k. vänner, för de tar bara min energi och gör att jag känner mig sårad. Och sådana vänner vill jag inte ha.
Just nu är det lite jobbigt dock, då det är flera stycken som gjort mig otroligt besviken och sårad på kort tid.... Och jag tycker att det är en så konstig känsla när någon visar sig vara allt annat än vad man trodde att den var.
Ja, jävlar.

Nu räcker det!


Thank you, and goodbye.
Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback