Godmorgon, onsdag.

Iag mår jag inte bra. Och nu menar jag för en gångs skull inte psykiskt.
Min kropp mår piss och jag mår illa och magen gör ont som fan.
Jag tror att jag stannar hemma idag...

Ska försöka fixa massa saker. Men först VILA.
Kanske är det för att jag inte äter ordentligt och i stort sett inte sover, som jag får sådana där hetsätningsatacker? Kanske är det även pga det som jag mår sämre än vad jag egentligen skulle behöva göra.
Och kanske är det dags att jag börjar ge den där kärleken, som jag väntar på att få ge någon, till mig själv istället. För. Lets face it. Ingen annan kan älska dig, om du inte älskar dig själv. Och det är så sant som det är sagt.

Kanske spelar det inte någon roll vad vågen visar, att jag inte hinner allt som mina allt för höga krav säger eller vad "alla andra tycker". Kanske är det dags att jag börjar tycka om mig själv för att jag är jag. För jag är faktiskt jävligt bra. Så det så.

Nu ska jag hämta mig värmedynan, ett stort glas vatten och kanske en frukt. Och sedan bädda ner mig framför en bra film. Jag tror att det är vad jag behöver. En PAUS.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback