Goodmorning, sunshine.

I'm up!

Igår försov jag mig och vaknade när mamma kom in 05.40 och undrade vad jag höll på med.
Hallå, jag sover!?
Eh, ja. Och så rivstartade gårdagen och var lite upp och nervänd hela dagen...
Därför bestämde jag mig tydligen för att vakna extra tidigt idag, bara för att vara säker på att inte försova mig. Eller, vad fan är det frågan om!? Ahja.
Godmorgon.

Gårdagens BOXpass med Malin gör sig redan påmint i kroppen, vilket känns sådär lovande inför morgondagen. Men I LOVE träningsvärk, så jag ska inte klaga!
Ikväll blir det backintervaller :)

Mitt hjärta slår lite extra för mina vänner som har det jobbigt just nu.
Jag är alltid bara ett telefonnummer bort. Kom ihåg det.
Hang in there. Love.

Nu - Frukost. Och nyupptäckt musik i lurarna. Fint som snus.



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback