If you want something from life - reach out and grab it!

Jag har haft en förjävla fin lördag. Faktiskt.

Kvällen spenderades i soffan med ett glas vin och en vän.
Ibland behöver man liksom inte säga så mycket. Man bara vet.
K ä r l e k .

Jag har så himla mycket inspiration inom mig!
Därför ska jag sällskapa med Kajsa-Symaskin en stund, fast jag är otroligt trött.
Inspiration är till för att tas tillvara på.

Jag funderar på att köpa mig en gammal buss. Ford?
Jag tänkte nämligen att jag och denna buss skulle spendera större delen av sommaren on the road tillsammans. Besöka festivaler och div. marknader osv. Och sälja mina grejer. Samtidigt som man lever ett jävligt soft liv. Jag tycker att det vore väldigt trevligt!
Detta är något som jag ska undersöka närmare. Det här kan faktiskt vara en av mina bästa idéer för hur sommaren ska spenderas. Kombinera nytta med nöje liksom.
Dags att producera!


Later.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback