Jag vill hem.

Helgen hos lillasyster och Anders i Göteborg var så himla bra!
Jättemysigt att träffa dem och hänga i gäng.
Gårdagskvällen stavades:
- Taco med vitt vin.
- Larsa.
- Öl och biljard.
Fint som snus. Som jag brukar säga :)

Vi var även en sväng på stan under gårdagen och jag hittade massa fina saker till MITT HEM. Det känns som att det är otroligt länge kvar tills jag flyttar.... Jag vet inte hur jag ska orka vänta.
Men jag måste. Och det är precis vad jag gör. Jag väntar. Om tiden vill ifatt.
Jag vill hem. Hem till mitt hem.

Igår fick jag återigen tillfälle att språkas lite med han den där som alltid får mig att skratta. Det var fint.

Dock känns det åt helvete att kliva in genom dörren här.
Ångest och panikkänslor. Dåligt beteende och tårar som bränner bakom ögonlocken. Tankar som inte är bra för mig....osv. Varför? Jag vill bara bort hörifrån.
5 veckor kvar. 5 jävla veckor!!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte hur jag ska klara detta riktigt.
Och jo. Jag är medveten om att det är ett lyxigt I-landsproblem. Men jag mår dåligt som fan och därför är det ett problem för mig och okej. Thank you.
Som tur är har jag fina vänner som ställer upp. Jag vet inte vad jag vore utan er i vissa lägen. Love.

Nu ska jag ta ett stort glas mjölk och skölja ner chokladbollssmeten som jag käkade förut. Imorgon börjar storsatsningen inför Tjejvasan! Hej och hå, staka på! ;)

 

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback