Just like that good old movie.

En ny vecka, vilket innebär nya möjligheter. Sweet.

Jag ska försöka hålla igång träningen på följande sätt denna veckan:
- Tisdag: Innebandy med några grabbar på jobbet.
- Onsdag: Löpning (med farsgubben?)
- Torsdag: Spinning.
- Fredag: Löpning.
- Lördag: Powerwalk.
- Söndag: Vila.

Nu har jag skrivit det på ett antal ställen. Förhoppningsvis så kan det göra det lättare för mig att komma in i rutinerna igen. Jag älskar ju att träna, därför borde det inte vara så jävla svårt!!! Suck.
Ahja. Det är verkligen dags att ta sig i kragen nu, för Tjejklassikern 2010 väntar! :)

Trasslet har tagit upp mycket av min tankeverksamhet idag. Speciellt på jobb. Det var väldigt mycket måndag idag måste jag säga.... Men jag fixade mitt beting för dagen, trots att jag kanske inte var den effektivaste själen på stället. Jag har satt upp ett nytt beting åt mig själv för morgondagen. Jag hoppas att allt löser sig så att jag fixar det. Det vore ganska gött!

Nu - Sova!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback