Lördag 28 november 2009.

Min lördag startar just nu med 16 Horsepower på HÖG volym.
Det är tur att mamma redan är vaken och uppe, annars hade det nog varit sådär populärt. Men om en vecka får jag göra precis hur jag vill. Jag längtar!

Dagen erbjuder Loppis kl. 10-14 i SKrantaskolans matsal. Krikken ska också vara med. Kul!
Jag tycker att hela grejen bara är så himla mysig. Att se vilka som handlar och som kommer dit. Och så kan man köpa fika och även lotter, tror jag.
Bra start på lördagen, med andra ord.

Eftermiddagen erbjuder lååååång springtur och ett besök hos mormor och morfar.
Finaste mormor och morfar. Love.
Sedan ska jag skjutsa morbror S och hans A framåt kvällningen. Vad resten av kvällen erbjuder är än så länge oklart. Det återstår att se, så att säga.

Nu ska jag sy klart den där tygpåsen som jag gjorde igår. Med en ynka söm kvar tar tråden slut. Jaha!?
Sen är det dags för frukost. Sweet.



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback