Mitt i lördagsnatten.

Ja. Som jag har sagt förut så verkar min kropp tycka att det räcker med en dags sovmorgon.
Klockan är nu 04.44 (när jag börjar skriva) och jag är alltid vaken vid den här tiden när jag jobbar.....
Ja, jävlar. Jag förstår inte varför jag inte kan sova.

Nu har jag i och för sig en teori om att det beror på att jag tror att jag kanske håller på att trassla in mig i något, som sedan kommer vara jävligt svårt att ta sig ur. Jag tror dock att det kan bli bra. Antingen så blir det bra. Eller så blir det förbannat o-bra. Det finns liksom inget mellanting..
Kanske borde jag styra av detta innan det går längre och blir trassligt?
Fast jag vill ju inte... För jag har en känsla av att detta skulle kunna resultera i något bra.
Ahja. Time will tell.

Nu ska jag leta fram någon rulle här i mitt bombnedslag till rum och se om jag kanske kan somna.
Det händer oroväckande lite på nätterna vid 05.00... Speciellt en lördagsnatt är detta oroväckande.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback