More than this.

Livet tar och livet ger. Onekligen.
Det är fint, men svårt vissa gånger.
Mina tankar går speciellt till ett ställe just nu.

Trasslet visade sig bli något väldigt okomplicerat.
Iallafall än så länge. Sweet.

Jag blev helt plötsligt helt otroligt trött.
Har dock ingen aning om vart det kom ifrån... Och ingen matlåda har jag imorgon heller, kom jag just på. Suck.
Ahja. Får fixa något lätt imorgon bitti. Känns som ett lyxproblem, faktiskt.

Idag gick det riktigt bra på jobbet, så jag hoppas att jag imorgon lyckas och hinner göra klart mitt beting för dagen/veckan. Det vore så himla nice! :)

Jag verkar vara väldigt mycket tankspridd_dam84 just nu. Helt seriöst. Om man kunde använda sitt minne som det är tänkt att användas så vore det lite bättre! Ja, jävlar.

Time to sleep.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback