Rödvinstrött söndag.

Efter gårdagens intag av rödvin är jag dagen till ära rödvinstrött.
Jaha. Det var ju inte så jävla passande kanske, eftersom jag hade tänkt köra ett riktigt gristräningspass. I detta fall - BACKINTERVALLER!!!!!
Men trötta rödvinskroppen ville inte det, så jag har lyssnat på den och struntat i aktivitet. Dessutom kände jag av benhinnornanär jag var ute och sprang igår, så om jag tänker efter så var det nog lika bra att vila kroppen idag.
Backintervallerna får vänta tills på tisdag. Helt enkelt.

Istället har jag varit kreativ. Och produktiv.
Ja, jävlar.
Kanske var det tanken på the-summer-with-the-bus som satte igång mig. (Kanske inte?)
Idag har jag sytt tre tygpåsar och gjort ett armband. Kul! :)
Dessutom har jag en riktigt bra idé till en tavla, så den ska jag skissa ner lite snabbt nu innan jag ska bege mig till mormor och morfar och spela Bingolotto. Herregud. Anledningen till detta söndagsnöje är att jag och morfar vann varsin lott förra söndagen då vi gick Korpens tipspromenad. Detta ska bli intressant och framförallt kul med lite kvalitetstid med mormor och morfar! Love.

Later.

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Är i Karlstad nu och väntar på en fikaförfrågan :) Hojta när du har tid över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback