Snowflakes.


Larsa.
Lördagen den 31 oktober 2009.

Jag hoppas att alla som får se honom i Karlstad ikväll njuter lika mycket som jag gjorde i lördags.

Stora, mjuka dunflingor av vitaste snö singlar ner utanför mitt fönster.
Nat King Cole och snart en kopp te till det.
Jag känner lycka.

Har varit hemma från jobb idag.
Magen och resten av kroppen strejkade i morse när klockan ringde. Släpade mig ändå in i duschen, men efter den var jag helt slut och kl. 05.20 tog jag beslutet att stanna hemma idag. Jag har bara legat i sängen och kikat på alla Lasse Åbergs sällskapsresor. Är inne på sista nu - Hälsoresan!
Som sagt. Jag behövde en PAUS.
Imorgon är jag återigen tillbaka på jobb. Det känns bra.
Dock är magen inte i form, men jag hoppas att den mår bättre imorgon.
Jag måste verkligen ta mig i kragen och ringa till vårdcentralen....

Jag undrar förresten i mitt stilla sinne varför jag inte har lyssnat mer på Nat King Cole tidigare?
Jag blir lugn och harmonisk och får en bra känsla inom mig. Sweet.


Later. Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback