Torsdag 5 november 2009.

Magen strejkar fortfarande, men idag har jag varit på jobb.
Den var bättre i morse, men efter lunch höll jag på att bryta ihop för det gjorde så fruktansvärt ont och verkade aldirg vilja ge med sig.... Aj aj, stackars lilla magen!

Ska natta mig nu och krypa ner i bingen med värmedynan.... Jag måste vara fit for fight tills imorgon, för jag har massor med saker att göra på jobbet och dessutom ska jag käka lunch med finaste Paparazzi och på kvällen har jag nöjet att få hänga med Carro, som kommer hem från Uppsala. Bra fredag med andra ord!


PS. Jag vet inte riktigt vad som hände med den där storsatsningen inför Tjejvasan? Men jag får förklara det med att jag mått dåligt och därför valt att lyssna på min kropp. På lördag blir det iallafall BodyPump och det ser jag fram emot! Dessutom ska jag cykla både dit och hem. = Även konditionsträning. Och på söndag tänkte jag ge mig ut på en löparrunda. Det var alldeles för längesedan, men jag blir så opepp på att springa när det är sånt här uschligt väder när jag kommer hem vid 18 efter jobb... Ahja. Detta var en parantes.



Nighting. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback