A good night?

Ja, det är ju tur att man kan sova när man får.
Men jag skrattar ironin i ansiktet och tänker inte lägga någon energi på att gräma mig över detta. För hey. Det finns "bättre" saker att gräma sig över....!

Egentligen så tänker jag att det vore bra att ta vara på denna vakna tid på bästa sätt, dvs. typ städa eller något. Men det tänker jag faktiskt inte göra. Jag tänker bara slå på Vänner och krypa ner under täcket och mysa. Så himla underbart! För jag kan som sagt sova hur länge jag vill imorgon! Sweet.

(Att min hals väldigt väl gör sig till känna är något som jag för övrigt tänker blunda för tills jag vaknar och då måste ta ett beslut angånde träningen. För alla vet ju att man inte ska träna när man har ont i halsen. Ja, man kan ju inte vara dum). Detta var alltså en parantes.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback