Back to business.

Södagkväll och imorgon börjar en ny vecka. Jag är laddad!

Följande saker finns på Agendan:
- Jobb. Jag hoppas att mitt och Jan's projekt i Örebro kan starta denna veckan. Det har blivit lite försenat pga. andra projekt som har behövt all tid, bl.a. ett i Mexico och ett i Grums.
- Träning. BodyBalance på tisdag och CrossTraining på söndag. Däremellan några löprundor. (Har jag sagt att jag längtar tills jag kan börja springa på Gubbholmen i Karlstad....? Well. Det gör jag, hur som).
- Styra upp OutOfStyle-produkter. Dvs. tillverka några armband och sy några tygpåsar.
- Göra klart mammas fotobok.
- Loppis lördag 17/10 kl. 10.00-14.00. (Samt förberedelser i slutet på veckan).
- Kalas för morbror Stefan, lördagkväll.
- Återbesök på SynOptik för att styra upp linser och ev. även glasögon.

Det var det hela i stora drag.
Jag gillar listor. Okej!?

Bloggens listor känns som ett sammandrag från facebook-status/twitter..... Vilket jag i det stora hela känns ganska överskattat. Ja, facebook-statusen och twitter. Alltså.

Jag är förresten med Spotify nu. Finally har jag fattat grejen. Och ja, det är sjukt bra!
Melissa Horn har spelats hela söndagen i vårt (haha!) hushåll.
Lyssna! Om ni inte gjort det. Stort tips. Mycket bra tips.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback