Crappy friday. Or maybe not. After all.

Dagen började förjävla dåligt!

Borde inte ha jobbat, men hade så dåligt samvete gentemot Christer. Och det blev ju inte bättre när jag kom till jobbet och herrn var lite bitsk och kort. Ups! Sorry. Jag mådde crap? Eh.. Försökte fixa det han bad mig om idag, men informationen flödar inte direkt på nätet inom detta område. Så det gick väl sådär.. Jag kände mig okompetent och dålig hela dagen på jobbet och ville mest bara åka hem och krypa ner under täcket och försvinna litegrann... Suck.

Efter jobbet åkte jag till Krikken och vi tog en prommo till Sjön. Kära, kära Sjön. Det var alldeles för längesedan jag var där... Och det var verkligen precis vad jag behövde! Vi hade med oss te och en varsin banan. Fan vad fint det var!
Hon har så fina ord den där K. Underbart att vår glädje och energi över att ses är så stor, trots att det inte var mer än ett par dagar sedan vi sågs. V ä n s k a p.

Ingen förberedelse inför loppis imorgon, så därför spenderar jag fredagskvällen framför TV och dator. Ganska skönt, men lite tråkigt. Trots allt. Fast. Jag har återigen slagit på Idol och jag blir imponerad över startfältet! Jag tycker att det är många som är fruktansvärt grymma och som berör mig. Kanske ska jag börja kika på detta kontinuerligt. Kanske, kanske.
Ikväll laddar jag dessutom för träning träning träning imorgon och sedan kommer Malin hit. Nice med lite kvalitetstid. I hope.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback