Den bästa av alla mediciner.

Efter dagens träningspass konstaterar jag återigen att hård träning är den bästa medicinen mot en förvirrad själ.
Jag har plockat spillror av mig själv i några dagar - HEMSKT! Så nu var det verkligen på tiden att jag tog ut mig totalt. Så opepp som jag var idag på att träna var det längesedan jag var. MEN. Fan vad skönt det är nu efteråt!

Nu - Dusch!
Sen ska jag bara slänga ner lite saker i en väska för kommande övernattning i Karlstad. Efter det får Vännerna göra mig sällskap innan jag vilar huvudet på kudden och dunar.

Jag fick precis en guldklimp i min ägo.
Lars Winnerbäcks nya skiva - Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. Fint som snus.
Den kommer gå på repeat kommande vecka, med början nu.




Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback