Ensam.

För första gången på länge kände jag mig ikväll ensam.
Det hela inträffade när jag satt och diggade till Idol som allra bäst. Plötsligt insåg jag att jag satt där helt ensam och diggandet stannade upp.... och tårarna rann nerför mina kinder.
Att känna sig ensam är inte okej.

Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk, för hela min kropp är svullen och orkeslös. Och jag äter hela tiden, utan att vara hungrig. Jag trodde först att det var destruktiva beteendet som hade mig i sin besittning igen, men det är snarare en sjukdom på gång. Det är fan inte heller okej.

Ingen träning och inget jobb har blivit sökt heller.
Men skitsamma. Faktiskt.
Nu säger jag godatt till en bra dag, med en kväll som blev allt annat än lyckad....

Jag har förresten bestämt mig för att ringa läkaren igen med min mage. Bara för att jag råkar äta "normalt" mycket en dag så blir magen minst tre gånger så stor och stenhård och värker som jag vet inte vad. Det känns inte riktigt som att allt är som det ska då... Men det kanske bara är inbillning. Ja, att jag har ont och att magen är svullen alltså. Det är ju ungefär det som de säger om man söker hjälp på vårdcentralen.... Ja, jävlar. Är man inte bitter innan, så blir man det fan när man ringer till vårdcentralen!

Kvällens bästa var iallafall Michael Jackson i Idol. Jag har återupptäckt honom. Fint som snus.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback