Fotobok.

På FUDJIdirekt kan man göra tokigt fina Fotoböcker!
Dessutom får man nu en gratis. Det enda man behöver göra är att skriva minst 100 ord om fotoboken och publicera på sin blogg. Go people, go!

http://www.fujidirekt.se/blogga/ Klicka dig in på denna adress!

För ett par veckor sedan fick jag se den fotobok som min vän Malin beställt från just FUDJIdirekt. Sedan dess har jag själv tänkt att jag ska göra en och nu gör jag äntligen slag i saken! Jag är inte snabbast alla gånger, höhö.

Jag kommer göra en bok med minnen från resan som vi, familjen, gjorde till Tallin när mamma fyllde 50 år.
Det blir en toppenbra present till henne! :)

Det är guld att man kan beställa sånt här över internet tycker jag. Smidigt, snabbt och enkelt!
Och dessutom så himla roligt att både få och ge bort.



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback