Glimmande dag.

Onsdagen den 7 oktober 2009 har ett slags glimmande ljus över sig.
Kanske är det Tingeling som har varit i farten...!?

- Morfar fyller 78 år idag.
- Jag har fått ett bord på en loppis nästa helg också, dvs. 17 oktober kl. 10-14. Kom och köp!
- Mitt borttappade örhänge är återfunnet. Hos Krikken.
- Jag har sålt min första produkt i mitt företag. En tavla. Jag blev nöjd med den!

Sweet.

Att dessutom få fina ord från flera olika vänner värmer något otroligt.
Jag är så glad i er, så det anar ni inte! *PUSS*


För övrigt så har jag börjat bläddra i mina tidningar på riktigt igen.
Jag längtar tills jag får inreda MITT nya HEM!
Jag vet redan nu hur jag vill ha det...

Dock vågar jag inte riktigt ropa hej över all positivitet som hägrar just nu. Jag är lite rädd att mattan ska dras bort under mina fötter igen.... Men jag hoppas och tror. Och det är faktiskt det bästa (och egentligen enda) som man kan göra!


Later.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur hittar jag ditt företag då? Har du lagt ut några alster så jag kan kolla?

Postat av: Maria

Hemsida is coming up! :)

2009-10-07 @ 22:17:05
URL: http://lilldonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback