Har du en famn till mig?

Tack och lov så är det fredag idag!
Det ska bli skönt med helg. Dock hade jag behövt en sovmorgon imorgon, men jag får ta det på söndag istället. Imorgon är det ju dags för den efterlängtade loppisen! Det ska bli riktigt roligt och jag längtar :)
Dock är jag inte jättemotiverad till att fixa iordning allt nu, men jag ska göra mig en kopp te och slå på Idol. Då tror jag att fixeriet går mycket lättare!

Ingen springtur blev det för fröken idag. Jag orkade inte bege mig ut i spöregnet efter dagen på jobb. Det var en väldigt intensiv dag och jag har verkligen fått pröva mina färdigheter. Puh! Det blir ju vem som helst trött av. Men shit vad kul det är!!!!! :)
Dock tänkte jag slå på mammas gamla träningsvideo här efter Idol och köra gärnet. Hehe, det blir en bra paus i fixeriet!

Två jobbansökningar ska skickas in innan jag får ta kvällen. Jag hoppas verkligen på dessa och speciellt på den ena!!!!! Ge mig lite tur nu?

Nya linser införskaffades idag också. Känns bra! Hittade faktiskt ett par bågar som jag gillade, men tyvärr var de lite för breda. Men nu vet jag vad jag är ute efter och det gör letandet så himla mycket lättare!
Glasögonjakt nästa alltså. Hehe.


Och ja. Jag saknar fortfarande. Väldigt mycket.
Och ja. Dumma drömmarna fortsätter att ha mina nätter i sin besittning.
Och ja. Jag känner och jag lever och jag finns.
Och ja. Jag njuter av varje sekund. Både i med och motvind.


Njut kvällen!
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback