HELG!!!!!

Just idag är jag väldigt väldigt glad över att det är helg.
Jag hade inte orkat gå upp innan kl. 05.00 en dag till på rad.. Pust!
SÅ det är ju som sagt var en väldig tur att det är helg och att jag imorgon kan sova exakt hur länge jag vill. Fint som snus.

Om ca. 20 min ska jag åka till Malin och spendera kvällen med powerwalk och sedan Idol och ev. någon film. Det var ett tag sedan vi sågs nu, så det ska bli väldigt trevligt. Jag känner på mig att det finns en heeeeel del som behöver bli uppdaterat, från båda sidor! ;)

Annars är planerna för helgen följande:
- BodyPump kl. 15.00 imorgon (om inte halse gör sig mer till känna än vad den redan gör!)
- Träffa Cissi som är på besök.
- Carro-häng på lördagskvällen!
- Powerwalk och te med Elin på söndag. Jag ska även få en rundtur i deras nya lya. Kul! :)
- Baka scones. (Har varit sugen på det i ca. 2.5 vecka. Så nu är det dags!)
- Besöka mormor o morfar.
- SolidWorks och Hållfberäkningar....

Det var det övergripande.
Jag borde dessutom städa på mitt rum, för det ser ut som ett jävla helvete här. Lite som vanligt med andra ord. Men om jag känner fröken Maria rätt så kommer detta inte att hända.

Sy och måla är något som jag ska försöka hinna med också!
Jag ska visa er en kjol och en kavaj som jag har sytt om. Någon gång. De blev riktigt bra faktiskt :)

Dags att hoppa i tränings/myskläder och sticka till Maulin!
För övrigt. Jag fastnar alldeles för ofta i tjusningen med Spotify och just nu återupptäcker jag kärleken till A Camp. JÄVLAR. Vad bra de är!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback