Jag lämnar måndagen bakom mig och går mentalt mot helgen.

Dagen går inte till historien som en dag att minnas.
Därför vänder jag nu blicken framåt och fokuserar på kommande bättre dagar.

Jag ser fram emot mycket träning denna vecka:
Tisdag: Innebandy eller löpning.
Onsdag: Challange-pass på Davids eller löpning.
Torsdag: Löpning och mammas tantgympa.
Fredag: Lång powerwalk med Malin.
Lördag: BodyPump på Davids.
Söndag: Vilodag.

Veckan har onekligen potential att bli bra!
Jag ska bara få bort de destruktiva tankarna som har tagit min hjärna i besittning på fler än ett plan.

Jag skulle lätt kunna ge upp nu. För hur mycket är det egentligen tänkt att man ska orka?
Men det gör jag inte. Att ge upp existerar liksom inte i min värld.
Dock måste jag ta tag i de där orosmolnen som gnager mig. Och det NU!

Jag är så glad att jag har mina underbara vänner som finns och stöttar och TROR på mig. Och som säger fina ord som får mitt hjärta att glöda och ögonen att tåras.

Nästa vecka komma jag antagligen att husera hos Paparazzi några nätter. Fint som snus.
Och som hon sa: "Det är tur att du kommer hit snart, så jag får banka lite vett i skallen på dig!" Och ja. Nog är det tur alltid!



Later.

Kommentarer
Postat av: Paparazzi

En omgång vett beställt =)

2009-10-22 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback