Karlstad står för dörren.

 Bild: LL
Sjukligt snygg pall. Som gärna får flytta in hos mig.

Jag lyssnar på Larsa. Han har så underbara ord.
Dock måste jag säga godnatt till torsdagen utan att ha fullföljt min lista. Jag har inte tränat, vilket inte alls känns bra. Men ibland måste man inse sina begränsningar och jag har känt mig sliten idag. Dessutom har jag inte packat klart, så därför får jag gå upp ännu tidigare imorgon. Klockan står på 04.15, puh!

Helgen spenderar jag i Karlstad. Hos K. Och på Koriander. Största delen av tiden.
Jag planerar att löpträna en hel del och att få lite jobb med hemsida och kurs gjorda. Jag har en riktigt bra känsla för den här helgen! :)

Godnatt, alldeles för sena torsdag.
Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback