Lördag? Ja, just ja.

Vaknade 04.58.
Men, Godmorgon LÖRDAG! ;)
Hehe, det är helt galet hur snabbt man tar in rutiner.... Att vakna kl. 05 en lördag är väl kanske inte vad jag allra helst vill... Dock måste jag poängtera (?!) att när jag var hemma från jobb i veckan sov jag hela tiden och verkade inte vilja vakna överhuvudtaget. Men idag, LÖRDAG, då är det tydligen passande at vakna 05. Haha!

Jag ska alldeles strax slå på Vänner. De är mitt sällskap i natten och de sviker ta mig tusa aldrig!
Men först ska jag nog bläddra lite i några tidningar... Jag har saknat mina tidningar och jag drömmer mig bort i inredningens värld. Oh, det är så fint att göra det emellanåt! Haha, har jag sagt att en av de viktigaste sakerna som jag har i mitt förråd på BB (BodaBorg) är mina tidningar? Jag samlar. För den som missat det.. Haha!

Tavlan som jag haft en beställning på är klar och ska levereras på onsdag. Det känns väldigt pirrigt! Ska bli kul med feedback och jag hoppas och tror att både köparen och mottagaren blir nöjda. Det här med att få betalt för det jag gör känns väldigt konstigt och ovant. MÅSTE köpa kvittensblock! Och även läsa på lite om det här med skatt osv.... Hemsida is coming up, by the way!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback