Lördag.

Jävlar vad gårdagens inlägg inte var positivt någonstans. Haha!
Bättre och nya tag idag......!

Kl. 08.30-14.00 befann jag mig i SKrantaskolans matsal. Loppis stod på schemat!
Fick en del sålt, men har en hel del med mig hem också. Det tråkiga med loppis är att folk vill att allt ska kosta mellan 0-20 kr ungefär. Det spelar liksom ingen roll vad det är.... Och nej. Jag säljer inte mina Peaktröjor eller mina knappt använda MissSixty jeans för 15 kr. Hur många gånger du än kommer tillbaka och försöker pruta!
Men som sagt, fick en del sålt och det känns bra.
Dessutom vet jag mer hur det går till nu. Hur man ska prissätta osv. Vilket är mycket användbart nästa gång det blir loppis. Närmare bestämt 28 november. Då ska antagligen K vara med också. Sweet.

Jag ska försöka skapa lite Traderaauktioner och även lägga ut på Blocket, CityTorget och på Anslagstavlan på Kau. Sa jag att jag vill bli av med de här grejerna? ;)
Kanske kan lägga upp det även här på bloggen..... Kanske är det någon som känner någon som vet någon som behöver något utav det som jag säljer. Man vet ju aldrig!

Jag hade ett väldigt bra samtal med Jenny för en stund sedan. Det är alltid bra när man reder ut saker och det gjorde vi nu. Jag tycker att det känns så himla bra när man kan göra det, för annars är det så falskt och det kallar inte jag för vänskap.....

Nu ska jag sällskapa med Vännerna en stund och sedan är det dags för mig att göra mig iordning för ikväll har morbror Stefan kalas. Trevligt!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback