Not good enough.

Jag vet inte vad det är, men något  tynger mig. Jag känner mig vissen och oduglig och okompetent och dålig och ja, inte tillräckligt bra helt enkelt. Jag vill bara sova och skita i allt. Men sover jag, så verkar jag bara drömma jobba drömmar och vakna genomsvettig och tårar som rinner nedför kinderna. Ska det vara så?

Jag måste bort härifrån. NU.

Träning idag iallafall. Och det var fan på tiden. Först 5 km löpning, som gick bättre än väntat. Och sedan 60 min tantgympa. Skönt att röra på sig. Blir löpning imorgon och på lördag också (jag kan, jag vill, jag SKA!) och på söndag CrossTraining. Jag mår inte bra av att inte röra på mig. Det inser jag när jag har en för lång paus.... Som jag haft nu. 6 dagar.

Ångesten kom som ett brev på posten efter dåliga matvanor och förbannat uppsvälld mage som värker precis hela tiden. Känns som att det är allvarligt när det gör ont när man tar på revbenen. Men det kanske bara är jag?

Nej, fy. Fan vad jag klagar och är negativ nu.... Jag gillar inte att vara såhär.
Jag är trött på att leva mitt liv som rik uteliggare. Ge mig min lägenhet och pengar. NU!

Det där som jag saknar.... Fy fabian vad jag saknar! En insikt jag kom till efter nattens bränder.....



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback