Oro.

Jag har så mycket som glädjer mig otroligt mycket.
Men just nu känner jag en oro inom mig.
Jag vet inte riktigt vad den beror på, men det är något som jag ska ta reda på snarast.
Jag antar att det är diverse olika saker. Lite som vanligt, med andra ord.

Just nu sitter jag dessutom här med en värkande/orolig mage.
Jag var så hungrig när jag kom hem frå praktiken och efter att ha hjälpt mor att handla.
Så jag åt:
- En tallrik tomtegröt med mjölk, nötter och kanel (sjukt gott vill jag lova!)
- Två rostade mackor med ost och marmelad
- Ett majsbröd med ost
- Några ostskivor
- Lite russin, nötter och solrosfrön en stund senare
- En energibar ytterligare en liten stund senare (fråga mig inte varför, jag gillar inte ens sånt där)
- En clementin, ett glas proviva, ett majsbröd med ost och några ostskivor efter ännu en stund.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR lär jag mig aldrig att jag inte kan äta såhär mycket och faktiskt ganska dåligt.... Det spelar liksom ingen roll hur hungrig jag är. Följden av stor mängd mat blir aldrig bra, utan jag får alltid fruktansvärt ont. Hade jag istället satsat på en portion lagad mat, så hade jag säkert inte haft såhär ont nu. Men jag var ju så sugen på tomtegröt.... Suck.

Jag blir så trött på mig själv emellanåt. Men mest trött är jag på dumma magen som aldrig vill sluta trillskas...
Därför ska jag nu inta horisontellt läge och strunta i kvällens alla måsten och kika på några Vänner-avsnitt.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback