Prestationsångest.

På denna praktik lider jag verkligen av prestationsångest och just nu försöker jag hitta ett sätt att minska mina alltför höga krav på mig själv, vilket verkligen inte är det lättaste!

I uppgiften jag har att göra, som jag tänkt redovisa imorgon på ett proffsigt sätt, gör att jag känner mig fruktansvärt okompetent och dålig. Jag tvivlar på mig själv och jag hatar det. Jag vet att jag kan egentligen, men jag tror mindre om mig själv än jag borde. FAN.


Sååå sant.
Det gäller att bryta ett mönster för att nå framgång.
Därför måste jag bryta det negativa mönstret och inse att jag visst kan. För det KAN jag! Och också inse att det är OK att inte kunna allt från börja. Det är OK att göra misstag och att man aldrig blir fullärd.
Det är mitt mission to be completed. Ska jobba på det i veckan...

Nu drar jag på CT och rensar tankarna och svettas som en liten gris!
Längtar efter fruktsalladen som väntar när jag kommer hem :)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback