Smile. Baby. Smile.

Ett psykbryt senare och jag kan återigen le.
Fina vänner som lyssnar och finns när jag bara öser ur mig skit hjälpte mycket också. Såklart. Love.
Dessutom spelade jag innebandy så att fotsulorna nästan gick sönder (tack fotbad!) och sen skrattade jag hela helvetet rakt i ansiktet.

Back on track. Alltså.

Ikväll hänger jag i gäng med träningsvärks-Allan och försöker packa lätt.
Imorgon åker jag till Göteborg och lillasyster. Först ska jag träffa Carro också.
Och jag tänkte även försöka hinna träna och hämta ett paket och lägga på ett brev.
Den där sovmorgonen kan jag nog glömma?
Jaja. Jag ska ju spendera fyra timmar på en buss. Jag kan nog sova då. Kanske.

Nu: Dusch och sedan packa!

Jag förlorar mig själv i både gammal och ny musik på Spotify. Underbara uppfinning.
Och om sex veckor bor jag i min kära kaffedoftande stad igen. I vita lägenheten. Som bara är MIN.
Om fem veckor och två dagar flyttar jag. Fint som snus.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback