Söndagen efter "superweekend".

Förvånansvärt pigg idag! Helt otroligt, eftersom jag igår kände mig som en levande begravd. Typ.

Gårdagskvällen blev inte riktigt som planerat, men vi hade kul ändå!
Fick dansa som galningar på Koriander och det är väl egentligen det som är huvudsaken. Hehe.
Fotboll och soffhäng hos Johan först. Trevligt med nostalgi och gamla-minnen-prat! :)

Förutom att ha tagit pulsen på Karlstads uteliv så gör jag inte jättemycket denna helg. Har skickat iväg lite viktiga mail och skrivit upp saker som ska göras... Men annars. Bara slapp framför TVn som visar massa repriser. Lovely! Faktiskt. Jag gillar inte TV längre, men just nu är det precis vad jag behöver.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback