Torsdag = Ångest.

Fy fan.
Ångesten svepte över mig som en stor jävla våg här alldeles nyss.
Dagarna hemma från praktik (så även idag) har inneburit att jag inte har kunnat hjälpa Christer med det han bad mig om = ångest, ingen träning = ångest, massa onyttigt att äta = ångest.
Ja, men vad trevligt.
Jag känner mig så jävla förslappad och dålig... Jag mår så dåligt över att veta att jag är hemma och försätter Christer i en stressad situation på jobbet, jag mår dåligt över att inte kunna träna som jag vill och jag mår dåligt över att äta massa onyttigt som ger mig ballongmage och värk.
Imorgon är det jag som är tillbaka på jobb oavsett status på hur jag mår!
För ångest. Det är något som jag verkligen inte pallar att ha.... FY!
Nej. Ge mig mina nya BRA rutiner tillbaka. Fredag - here we go!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback